Pokyny k distančnímu studiu žáků
Milí žáci, vážení rodiče,
zasíláme pokyny k domácí formě studia, která bude platná až do odvolání. Vedení a pedagogové se v maximální míře vynasnaží uzpůsobit výuku tak, aby překlenuli současnou nepříznivou situaci a pokračovali ve vzdělávacím procesu. Od žáků školy očekáváme aktivní plnění úkolů, které budou zadávány dle níže popsaného postupu.
- Učitelé školy budou na svůj profil v SOS-Storage (viz webové stránky školy – záložka SOUBORY) dávat učební látku či jiné odkazy, kde příslušné učivo a další materiály k probírané látce žáci najdou.
- Z každé vyučovací hodiny budou zadávány úkoly, které budou vyučujícím v jím určeném termínu odevzdány a hodnoceny. Hodnocení z období distančního studia bude relevantním podkladem pro celkovou klasifikaci z předmětu na vysvědčení.
- Všichni studenti musí denně sledovat elektronickou komunikaci se zadanými úkoly, kontrolovat svou e-mailovou schránku a zapsané kurzy v prostředí SOS-Storage, Bakaláři – Komens.
- Nedodržování výše uvedených pravidel má stejný dopad jako neplnění požadavků studia či neomluvená absence.
- Žádáme každého žáka, aby v pondělí 16. 3. potvrdil svému třídnímu učiteli na Bakaláře nebo školní email, popř. na facebookovou skupinu třídy (pokud je učitel členem), že četl tyto pokyny, seznámil se s nimi a zavazuje se k jejich dodržování. Případné dotazy ke studiu pište nejlépe na emailové adresy jednotlivých vyučujících nebo na jiný vzájemně dohodnutý kanál.
- Žádáme každého žáka, aby v pondělí 16. 3. potvrdil svému třídnímu učiteli, zda byl v předchozích dnech na dovolené v zahraničí.
- Přístupové údaje do souborového systému SOS-Storage budou žákům zaslány prostřednictvím Bakalářů – Komens .
- Pokud někdo potřebuje přihlašovací údaje do systému Bakaláři, ať napíše na palkovic@ss-stavebnikolin.cz a uvede jméno žáka a třídu.
- Pokud někdo potřebuje přihlašovací údaje do systému SOS-Storage, ať napíše na sana@ss-stavebnikolin.cz .
Děkujeme žákům za samostatnost a zodpovědný přístup k výuce v těchto náročných podmínkách. Věříme, že svědomité plnění zadaných úkolů se pozitivně promítne do závěrečné klasifikace a u studentů posledního ročníku do úspěšného zakončení studia.